2012. április 22., vasárnap

Díj Ildikótól nekem - köszönöm szépen

Ildikótól kaptam ezt a díjat, nagyon szépen köszönöm neki, igazán örülök, hogy rám is gondolt.
A szabályok:
1. Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb mint 200 követője van és add át a díjat.
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3.Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat. 
4. Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.

Akiknek tovább adom:
3. Alma
5. Amy

Öt dolog magamról:
1. Nagyon szeretek kirándulni, túrázni, de várost nézni is.
2. Kedvenc évszakom a nyár.
3. Kedvenc gyümölcsöm a málna.
4. Lány koromban kötöttem és szobrászkodtam, viszont ez a kézműves irány évekre feledésbe merült nálam, és az ilyen fajta tevékenység örömét újra, most immár egy éve a gyöngyökben találtam meg.
5. Másik kedvelt időtöltésem a társastánc (mostanában ritkán gyakorlom, sajnos...)


1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...