2012. február 3., péntek

Ajándék medálok és egy kislányos


Ajándéknak akartam medált készíteni, de a színvilágot illetően teljesen bizonytalan voltam. Így most készítettem két klasszikus színűt és egy kicsit vagányabbat, a leendő tulajdonos majd választhat, melyiket szeretné a legjobban.
Minták: Kunigunda Orsitól és Pajzsvirág Krisztától


Ezt a peyote medált egy kis nagylány kapja majd ajándékba. Nem volt könnyű dolgom, egy nappal hamarabb tudtam csak meg, hogy módon lesz küldeni neki valamit, így igen sietve készült. A mintát a neten találtam, de mér elég régen, így nem tudom pontosan kitől származik.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nehéz dolga lesz a megajándékozottnak, mert mindhárom gyönyörű! Én nem tudnék választani közülük!
    A Hello Kittys medál nagyon cuki lett! Biztos örülni fog neki a lányka!:)

    VálaszTörlés
  2. Én nem tudnék választani, mindegyik gyönyörű! A Hello Kitty pedig biztos siker!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...