2012. január 5., csütörtök

Díjat kaptam :) nagyon köszönöm

Díjat kaptam Évától, mely lehetőséget ad egy mosolyra, köszönöm szépen!
Kedves újévi meglepetés, örülök, hogy rám is esett a választása :)


1. Vedd fel a díjat!
2. Köszönd meg, akitől kaptad!
3. Tedd ki a blogodba!
4.Nevezz meg 4 blogot, akiknek tovább adod!
5. Írj 3 dolgot magadról.

Akiknek tovább adnám:

Magamról a következőket:
1. nagyon megszállottan szeretem a gyöngyöket
2. még nagyon sok mindent szeretnék megtanulni
3. szeretem a pepecselős dolgokat is :)

5 megjegyzés:

  1. Kriszti !!
    Én is küldtem neked de amikor írtam hogy küldöm láttam hogy Eva megelőzött és elküldtem egy másik blognak !!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ildikó!
    Nagyon kedves, hogy gondoltál te is rám! Én is gondoltam rád, mert te is eszembe jutottál ám! És láttam,és örültem, hogy te sem vagy díj nélkül. Az a helyzet, hogy amikor a gyöngyökkel foglalkozom már rögtön boldogabb vagyok kicsit. És mikor a blogokon járok is. Nem is tudom annyi embernek elküldeni, amennyinél nézelődöm és ihletet gyűjtök nap mint nap.

    VálaszTörlés
  3. Köszi !!
    Nagyon kedves vagy !!!!
    Én is így vagyok ezzel mint te !!!

    VálaszTörlés
  4. Kicsit megkésve, de nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia Kriszti, gratulálok a díjadhoz és köszönöm, hogy pont rám gondoltál.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...