2011. szeptember 11., vasárnap

Díjat kaptam :) köszönöm


Díjat kaptam Szelini-től.  :)
Nagyon köszönöm a kedvességet, és meghat, hogy rám is esett a választásod ennyi gyönyörű blog és gyöngyös alkotás közül.

Tovább adom Briggancs-nak, aki a kezdetektől lenyűgözött a munkáival, a színeivel.

Dórának, akit személyesen is megismerhettem, mikor otthon jártam. Csodálom a kézügyességét, és mindenképpen bíztatni is szeretném, mutassa meg a gyönyörű alkotásait nekünk.

És az utóbbi hetek hatására még Ajne az, akinek továbbadnám, a mintáit mostanában lelkesem fűzögettem, neki nagyon szépen köszönöm a blogján található mintákat.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm Kriszti, nagyon megtisztelő, hogy gondoltál rám!
    Végignéztem az alkotásaidat, és rengeteg gyönyörűséget láttam, a r(ed)start és Luckydat szívesen meghívnám a vendégkönyvembe a blogomra, ha van kedved örömmel látom!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, ez az első díjam...Meghatott, hogy rám (is) gondoltál. Nagyon tetszik a bogyós csillagos nyakláncod!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...